طرح تدبیر برنامه عملیاتی آموزشگاهی
طرح تدبیر برنامه عملیاتی آموزشگاهی

طرح تدبیر برنامه عملیاتی آموزشگاهی

برنامه سالانه مدارس

برگه ارزشیابی مستمرماهانه کلاس سوم


برگه ارزشیابی مستمرماهانه  کلاس سوم آموزشگاه

نام ونام خانوادگی:                        پایه : سوم        معلم مربوطه:     محمد ترابی    الف- خیلی خوب         ب- خوب         ج- قابل قبول     د- نیازمند به آموزش وتلاش بیشتر

 

 

قرآن

هدیه

بخوانیم وبنویسیم

ریاضی

علوم

هنر

تربیت بدنی

اجتماعی

 

ماه

سوره های جزء سی ام رابصورت معمولی وروان قرائت می کند

عبارت قرآنی کتاب راشمرده ویا بخش بخش می خواند

پیام قرآنی رابه زبان خود بیان می کند

نگرش مثبت به خداوند پیامبروائمه اطهار رابدست آورده

برخی ازپیامبران وائمه رامی شناسد

به احکام ساده اسلامی آگاهی دارد

رفتارهای خودودیگران رامطابق باآداب اسلامی ارزش گذاری می کند

به خوبی گوش می دهد

به خوبی سخن می گوید

روان می خواند

به درستی می نویسد

مهارت خواندن ونوشتن ومقایسه اعداد رادارد

قادربه انجام محاسبات وکاربد چهار عمل اصلی است

محاسبات ورسم اشکال هندسی رامی داند

باواحدهای اندازه گیری به درستی استفاده می کند

درکاربرد ابزار درساخت مواد مهارت دارد

قادربه بیان اطلاعات ونتیجه گیری صحیح بااستفاده ازنموداراست

دانستنیهای ضروری درس علوم راکسب کرده است

به درستی مشاهده می کند

درجمع آوری اطلاعات ساده مهارت دارد

پرسشهای مناسب طرح می کند

توانایی پیش بینی رادارد

ازابراهای اندازه گیری به درستی استفاده می کند

درکاربرد ابزار درساخت مواد مهارت دارد

برای مسائل راه حل پیشنهاد می کند

ایده های خود رادرقالب نقاشی وکاردستی و...بیان میکند

از ابزارومواد درفهعالیتهای هنری به طورمناسب استفاده میکند

فعالیت ها وآثارهنری اش دارای جذابیت است

خلاقیت وابتکار درآثارش دیده می شود

آمادگی جسمانی مرتبط باسلامت راکسب کرده است

آمادگی جسمانی مرتبط باحرکت راکسب کرده است

حرکات پایه رابدرستی انجام می دهد

دانستنیهای لازم رابرای حفظ سلامت می داند

بامفاهیم ودانستنیهای جغرافیایی آشناشده است

مهارتهای جغرافیایی راکسب کرده است

نگرش اجتماعی مثبت راکسب کرده است

بامفاهیم ودانستنیهای تاریخی آشناست

با مفاهیم ودانستنیهای اجتماعی آشناشده است

مهارتهای اجتماعی راکسب کرده است

مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آذر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهمن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسفند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروردین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اردیبهشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر اولیا مهر

 

 

 

نظر اولیا آبان

 

نظر اولیا آذر

نظر اولیادی

نظر اولیا بهمن

نظر اولیا اسفند

نظر اولیا فروردین

نظر اولیااردیبهشت











































 

برای دانلود  به صورت ورد کلیک کنید    http://www.khavaranshop.com/  برگه ارزشیابی مستمر ماهانه سوم

آزمون های مداد کاغذی


*آزمون های مداد کاغذی :

یکی از ابزارهای جمع آوری اطلاعات بـرای ارزشیابی از عـمـلکرد تـحصیـلی دانش آموزان است که در برخی دروس مانند ریاضی ، املا ، و با نظر معلم از آن استفاده می شود و در دروس دیگر مانند علوم ، قرآن ، خواندن ، و ورزش نیازی به آزمونهای مدادکاغذی نیست .

توجه : این آزمون ها نباید وضعیت اضطراب آور امتحان را تداعی کند.

شرایط باید طوری فـراهـم شود کـه دانش آموز بـدون نگرانی و مـانند جلسات اجرای تکالیف درسـی پاسخگوی سوالات کتبی معلم باشد .

در ارزیابی آزمون ها تنها به باز خورد توصیفی اکتفا شده و از دادن هر گونه رتبه یا نـمره خود داری شود .

ضمناً در بـررسـی نتایج این آزمون ها می توانیم از روش ( خود سنجی ) و ( همسال سنجی ) استفاده کنیم .

* مقیاس ها در عملکرد درسی :

* خوب ( تحقق یافته ) : خطا حد اکثر 2 یا 3 مورد

* قابل قبول  ( نسبتاً تحقق یافته ): خطاهای بیش از سه مورد

* نیازبه تلاش وآموزش بیشتر بیشتر ( تحقق نیافته ) : خطاهای مکرروزیاد ، به عبارتی دانش آموز به نیمی از اهداف و انتظارات دست نیافته است .